TOXINITY 0.9 [website]

Tags:    grafik webdesign

Hey :)

Har fået bikset et website sammen og vil gerne have lidt kritik/forslag...sååå hva syns i ?:)...takker på forhånd :P

www.toxicue.1go.dk

(Ved at mail-formen under contacts ikke virker, men arbejder på det..hmm..nogle der ved hvad der kan være galt?:))

Hygge!
Marc Falk aka. ToxiCue

[Redigeret d. 06/04-05 21:11:09 af toxicue]

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er der mange der har sagt at du har stil? For det har du! :D . Tror du har lavet noget af det sygeste designs jeg har set i lang tid. Hatten af for det!

Kan ikke lide din menu!
Teksten i linksne skal have samme teksttype, og være meget mindre!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Kan ikke lide din menu!
Teksten i linksne skal have samme teksttype, og være meget mindre!

Jeg synes det er sjovt med de forskellige skrifttyper i menuen, men vil give dig ret i at "Contact" skal være noget mindre, så den passer med de andre punkter.

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

[Redigeret d. 07/04-05 15:59:45 af Martin Dybdal]

Hey :)

Har fået bikset et website sammen og vil gerne have lidt kritik/forslag...sååå hva syns i ?:)...takker på forhånd :P

www.toxicue.1go.dk

(Ved at mail-formen under contacts ikke virker, men arbejder på det..hmm..nogle der ved hvad der kan være galt?:))

Hygge!
Marc Falk aka. ToxiCue

[Redigeret d. 06/04-05 20:47:31 af toxicue]

[Redigeret d. 06/04-05 20:47:54 af toxicue]

Okay det må man godt nok sige... Nice nok.. Har lige et spørgsmål... ved du om man kan centrere selvet designet, når man har brugt Position: absolute;????

---------------------------------
www.teamsf.frac.dk
www.EJ-Computer.dk | Your PC entertainer

Flot!

Kunne man fjerne scroll-baren på forsiden? Den pynter ikke og er vist ikke strengt nødvendig.

Måske kunne man lave baggrunden på logoet øverst til højre lidt mørkere (mere grøn) så der kommer lidt mere kontrast.

Flot!

@Martin Kristensen
Nej det ved jeg ikke...

@Bertel Brander
1. scrollbaren tror ikke jeg fjerne den lige nu, for sitet bliver snart opdateret, og så skriver jeg updaten på forsiden, og den vil være der igen såå :)...

2. kontrasten...jeg tror jeg ved hvad du mener, og jeg vil lige kigge på det :)...takker ;)

bunden af din side virker noget abrupt på det der er over bunden(den der 1-2 cm tykke område).

-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

@Nørden.
Okay kan du faktisk ha' ret i. Vil eksperimentere lidt med det ;) tak...

@Shafh.
Jamen tak da:)
Mht. menuen. Det har været lidt et sats, for nogle synes den er nice, medens andre synes den sutter max. Så vil kigge på det med størrelsen af skrift/tekst osv. takker:)

@Martin Dybdal.
Jah den er vel ok ;)...somsagt kigger på det med skrifttyperne, tak:)

t